Group-Office dovolená
Nastavení dovolené v Group-Office se provádí v samotné záložce E-mail -> Administrace -> Účty:
V účtech 2x poklepete na svůj poštovní účet a otevře se Vám okno jménem Emailový účet:
Kliknete na Filtry a poté na Standartní vacation pravidlo:
Zobrazí se Vám toto okno:
ad 1) Zaškrtněte aktivovat tento filtr
ad 2) Ve výchozím nastavení je již zaškrtnuto: “Pro všechny příchozí zprávy”. Nechte tak.
ad 3) Klikněte na vybrané okno 3 a poté se Vám otevře editační okno vaší zprávy “Nastavit akci”:
Odpověd každý x den znamená, že pokud Vám někdo posílá neustále e-maily v době Vaší dovolené, tak se mu odešle informace o Vaší nepřítomnosti při doručení do Vaší schránky při prvním emailu, co máte pravidlo aktivní a poté až každý třetí den, když Vám dotyčný posílá mail korespondenci každý další den Vaší dovolené.
Toto nastavení je z důvodu nespamování odesílatele při každém doručení mailu do Vaší schránky informací, že jste na dovolené …
Poté co si vydefinujete Vaši vlastní zprávu, stiskněte OK pro uložení.
ad 4) Po zavření okna “Nastavit akci” stiskněte na: Uložit změny.
Poté již stačí okno “Emailový účet” zavřít kliknutím na tlačítko dole “OK” či “Zavřít” a je to.
Pravidlo dovolené máte aktivní. Nezapomeňte po návratu z dovolené deaktivovat.
Categorised as: Návody